Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5576
Назва: | ТЕОРЕТИЧНЕ І ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЕРЕСУВАННЯ МОСТОВОГО КРАНА З ПЕРЕКОСОМ |
Інші назви: | Theoretical and experimental study of process of a bridge crane movement |
Автори: | Григоров, О. В. Губський, С. О. Турчин, О. В. Вишневецький, Г. В. Grigorov, O. Gubskyi, S. Turchyn, O. Vishnevetski, G. |
Ключові слова: | перекіс крана крани мостового типу зчеплення колеса з рейкою багатофакторність математична модель пружна експериментальна модель skewing of the crane bridge type cranes adhesion of the wheel with the rail multifactority mathematical model elastic experimental model |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Григоров О. В. Теоретичне і експериментальне дослідження процесу пересування мостового крана з перекосом / О. В. Григоров, С. О. Губський, О. В. Турчин, Г. В. Вишневецький // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 19. - С. 7-17. |
Короткий огляд (реферат): | Процес пересування крана супроводжується значними втратами енергії, підвищеними навантаженнями на елементи конструкції й механізмів, а також на підкранові спорудження. У наш час одержують поширення різні практичні заходи, що компенсують негативні явища (антиперекісні системи керування рухом, уточнена вистановка коліс і вирівнювання рейкового шляху). Однак оцінки застосовності й ефективності цих заходів обмежені відсутністю необхідного теоретико-експериментального обґрунтування. Основними стримуючими причинами є багатофакторність і взаємозумовленість процесів, а також проблематичність виконання натурних вимірів у необхідному обсязі з необхідною точністю. У роботі послідовно розглядаються відповідні проблеми й пропонуються шляхи їх розв'язку із залученням нових засобів, у першу чергу, інформаційних технологій. Математична модель забезпечує не тільки розрахунки, але й операції, характерні для бази даних. Експеримент проводиться із пружною моделлю, що має спеціальні ділянки з підвищеною чутливістю до бічних навантажень. Забезпечена можливість зміни настановних кутів коліс і форми рейкового шляху. Отримані дані аналізуються із залученням обчислювальних засобів. Результати експерименту використовуються для перевірки коректності математичної моделі, яка надалі може бути використана для розрахунків натурних кранів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5576 |
Розташовується у зібраннях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Григоров О. В., Губський С. О., Турчин О. В., Вишневецький Г. В..pdf | 820,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.