Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5576
Title: ТЕОРЕТИЧНЕ І ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЕРЕСУВАННЯ МОСТОВОГО КРАНА З ПЕРЕКОСОМ
Other Titles: Theoretical and experimental study of process of a bridge crane movement
Authors: Григоров, О. В.
Губський, С. О.
Турчин, О. В.
Вишневецький, Г. В.
Grigorov, O.
Gubskyi, S.
Turchyn, O.
Vishnevetski, G.
Keywords: перекіс крана
крани мостового типу
зчеплення колеса з рейкою
багатофакторність
математична модель
пружна експериментальна модель
skewing of the crane
bridge type cranes
adhesion of the wheel with the rail
multifactority
mathematical model
elastic experimental model
Issue Date: 2017
Citation: Григоров О. В. Теоретичне і експериментальне дослідження процесу пересування мостового крана з перекосом / О. В. Григоров, С. О. Губський, О. В. Турчин, Г. В. Вишневецький // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 19. - С. 7-17.
Abstract: Процес пересування крана супроводжується значними втратами енергії, підвищеними навантаженнями на елементи конструкції й механізмів, а також на підкранові спорудження. У наш час одержують поширення різні практичні заходи, що компенсують негативні явища (антиперекісні системи керування рухом, уточнена вистановка коліс і вирівнювання рейкового шляху). Однак оцінки застосовності й ефективності цих заходів обмежені відсутністю необхідного теоретико-експериментального обґрунтування. Основними стримуючими причинами є багатофакторність і взаємозумовленість процесів, а також проблематичність виконання натурних вимірів у необхідному обсязі з необхідною точністю. У роботі послідовно розглядаються відповідні проблеми й пропонуються шляхи їх розв'язку із залученням нових засобів, у першу чергу, інформаційних технологій. Математична модель забезпечує не тільки розрахунки, але й операції, характерні для бази даних. Експеримент проводиться із пружною моделлю, що має спеціальні ділянки з підвищеною чутливістю до бічних навантажень. Забезпечена можливість зміни настановних кутів коліс і форми рейкового шляху. Отримані дані аналізуються із залученням обчислювальних засобів. Результати експерименту використовуються для перевірки коректності математичної моделі, яка надалі може бути використана для розрахунків натурних кранів.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5576
Appears in Collections:Машинобудування (Збірник наукових праць)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.