Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5576
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГригоров, О. В.-
dc.contributor.authorГубський, С. О.-
dc.contributor.authorТурчин, О. В.-
dc.contributor.authorВишневецький, Г. В.-
dc.contributor.authorGrigorov, O.-
dc.contributor.authorGubskyi, S.-
dc.contributor.authorTurchyn, O.-
dc.contributor.authorVishnevetski, G.-
dc.date.accessioned2017-11-22T09:43:49Z-
dc.date.available2017-11-22T09:43:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГригоров О. В. Теоретичне і експериментальне дослідження процесу пересування мостового крана з перекосом / О. В. Григоров, С. О. Губський, О. В. Турчин, Г. В. Вишневецький // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 19. - С. 7-17.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5576-
dc.description.abstractПроцес пересування крана супроводжується значними втратами енергії, підвищеними навантаженнями на елементи конструкції й механізмів, а також на підкранові спорудження. У наш час одержують поширення різні практичні заходи, що компенсують негативні явища (антиперекісні системи керування рухом, уточнена вистановка коліс і вирівнювання рейкового шляху). Однак оцінки застосовності й ефективності цих заходів обмежені відсутністю необхідного теоретико-експериментального обґрунтування. Основними стримуючими причинами є багатофакторність і взаємозумовленість процесів, а також проблематичність виконання натурних вимірів у необхідному обсязі з необхідною точністю. У роботі послідовно розглядаються відповідні проблеми й пропонуються шляхи їх розв'язку із залученням нових засобів, у першу чергу, інформаційних технологій. Математична модель забезпечує не тільки розрахунки, але й операції, характерні для бази даних. Експеримент проводиться із пружною моделлю, що має спеціальні ділянки з підвищеною чутливістю до бічних навантажень. Забезпечена можливість зміни настановних кутів коліс і форми рейкового шляху. Отримані дані аналізуються із залученням обчислювальних засобів. Результати експерименту використовуються для перевірки коректності математичної моделі, яка надалі може бути використана для розрахунків натурних кранів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectперекіс крана-
dc.subjectкрани мостового типу-
dc.subjectзчеплення колеса з рейкою-
dc.subjectбагатофакторність-
dc.subjectматематична модель-
dc.subjectпружна експериментальна модель-
dc.subjectskewing of the crane-
dc.subjectbridge type cranes-
dc.subjectadhesion of the wheel with the rail-
dc.subjectmultifactority-
dc.subjectmathematical model-
dc.subjectelastic experimental model-
dc.titleТЕОРЕТИЧНЕ І ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЕРЕСУВАННЯ МОСТОВОГО КРАНА З ПЕРЕКОСОМuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and experimental study of process of a bridge crane movement-
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Григоров О. В., Губський С. О., Турчин О. В., Вишневецький Г. В..pdf820,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.