Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5571
Название: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УСПІШНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Авторы: Шалімова, І.М.
Шалімова, А.С.
Ключевые слова: викладач ВНЗ
успішна професійна діяльність
педагогічні умови
професійна компетентність
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Шалімова І. М. Педагогічні умови успішності професійної діяльності викладача вищого навчального закладу / І. М. Шалімова, А. С. Шалімова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 395-403.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена проблемі підвищення успішності професійної діяльності викладача ВНЗ. Успішність професійної діяльності (УПД) викладача вищого навчального закладу забезпечується, на нашу думку, функціонуванням таких педагогічних умов: постійним вдосконаленням професійної компетентності викладача вищого навчального закладу; створенням оптимальної педагогічної взаємодії на рівні викладач-студент та створенням різних типів ситуацій успіху. В статті доведено, що реалізація зазначених педагогічних умов сприятиме розвитку мотиваційного, когнітивно-процесуального та рефлексивно-результативного компонентів УПД. В статті зазначається, що впровадження вищезгаданих педагогічних умов призведе до позитивних змін в структурі особистості, а саме: розширення кола інтересів та зміни в системі потреб; актуалізації мотивів професійних досягнень; зростання потреб у самореалізації та саморозвитку; підвищення рівня професійної компетентності; вдосконалення вмінь та навичок; вдосконалення професійно значущих якостей. У відповідності з вимогами організації і проведення експерименту було розроблено методику експериментальної роботи та встановлено основні шляхи її здійснення. Під час дослідно-експериментальної роботи використовувалися: рейтингова оцінка студентів з метою виявлення тих професійно-педагогічних умінь, індивідуальних якостей, які вони вважають значущими для викладача; колегіальна оцінка, тобто оцінка викладачів викладачами з метою виявлення якостей, які є для них найбільш важливими; самооцінка викладачем власної педагогічної діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5571
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
50 Шалімова І.М., Шалімова А.С..pdf541,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.