Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5571
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шалімова, І.М. | - |
dc.contributor.author | Шалімова, А.С. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-23T10:09:14Z | - |
dc.date.available | 2017-10-23T10:09:14Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Шалімова І. М. Педагогічні умови успішності професійної діяльності викладача вищого навчального закладу / І. М. Шалімова, А. С. Шалімова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 395-403. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5571 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі підвищення успішності професійної діяльності викладача ВНЗ. Успішність професійної діяльності (УПД) викладача вищого навчального закладу забезпечується, на нашу думку, функціонуванням таких педагогічних умов: постійним вдосконаленням професійної компетентності викладача вищого навчального закладу; створенням оптимальної педагогічної взаємодії на рівні викладач-студент та створенням різних типів ситуацій успіху. В статті доведено, що реалізація зазначених педагогічних умов сприятиме розвитку мотиваційного, когнітивно-процесуального та рефлексивно-результативного компонентів УПД. В статті зазначається, що впровадження вищезгаданих педагогічних умов призведе до позитивних змін в структурі особистості, а саме: розширення кола інтересів та зміни в системі потреб; актуалізації мотивів професійних досягнень; зростання потреб у самореалізації та саморозвитку; підвищення рівня професійної компетентності; вдосконалення вмінь та навичок; вдосконалення професійно значущих якостей. У відповідності з вимогами організації і проведення експерименту було розроблено методику експериментальної роботи та встановлено основні шляхи її здійснення. Під час дослідно-експериментальної роботи використовувалися: рейтингова оцінка студентів з метою виявлення тих професійно-педагогічних умінь, індивідуальних якостей, які вони вважають значущими для викладача; колегіальна оцінка, тобто оцінка викладачів викладачами з метою виявлення якостей, які є для них найбільш важливими; самооцінка викладачем власної педагогічної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | викладач ВНЗ | uk_UA |
dc.subject | успішна професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УСПІШНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
50 Шалімова І.М., Шалімова А.С..pdf | 541,22 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.