Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5551
Назва: ПЕРСОНАЛЬНИЙ КУМУЛЯТИВНИЙ КОЕФІЦІЄНТ ЯК ОСНОВА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Автори: Бакатанова, В.Б.
Васильєв, І. Б.
Ключові слова: методичні підходи
педагог професійного навчання
персональний кумулятивний коефіцієнт
принцип систематичності навчання
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бакатанова В. Б. Персональний кумулятивний коефіцієнт як основа оцінювання знань із професійної педагогіки / В. Б. Бакатанова, І. Б. Васильєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 227-233.
Короткий огляд (реферат): Свого часу до змісту педагогічної підготовки студентів інженерно–педагогічних спеціальностей було включено новий авторський курс «Професійна педагогіка». Створення технології його вивчення поставило вимогу розробки певної низки методичних підходів. У статті визначається, що одним із таких підходів було застосування персонального кумулятивного коефіцієнта (ПКК). Це дозволило оцінку засвоєння курсу зробити інтегральною (підсумково-поточною), а роботу студентів систематичною. У такий спосіб на практиці було реалізовано дидактичний принцип систематичності навчання. Результати застосування ПКК в Українській інженерно-педагогічній академії свідчать, що в експериментальних групах абсолютну успішність було підвищено на 18,5%, а якісну – на 24%. Наступна перевірка цього підходу в Казахстані (Алматинський гуманітарно-технічний університет, Казахський національний аграрний університет) також дозволила констатувати підвищення академічної успішності: абсолютної – на 21,7%; якісної – на 28,6%. Аналіз перспектив подальших досліджень свідчить, що ПКК може бути застосований при вивченні будь-якого навчального курсу, де використовується тестування та традиційні форми контролю навченості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5551
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30 Бакатанова В.Б.1 Васильєв І. Б.2.pdf464,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.