Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5551
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бакатанова, В.Б. | - |
dc.contributor.author | Васильєв, І. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-23T08:17:30Z | - |
dc.date.available | 2017-10-23T08:17:30Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Бакатанова В. Б. Персональний кумулятивний коефіцієнт як основа оцінювання знань із професійної педагогіки / В. Б. Бакатанова, І. Б. Васильєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 227-233. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5551 | - |
dc.description.abstract | Свого часу до змісту педагогічної підготовки студентів інженерно–педагогічних спеціальностей було включено новий авторський курс «Професійна педагогіка». Створення технології його вивчення поставило вимогу розробки певної низки методичних підходів. У статті визначається, що одним із таких підходів було застосування персонального кумулятивного коефіцієнта (ПКК). Це дозволило оцінку засвоєння курсу зробити інтегральною (підсумково-поточною), а роботу студентів систематичною. У такий спосіб на практиці було реалізовано дидактичний принцип систематичності навчання. Результати застосування ПКК в Українській інженерно-педагогічній академії свідчать, що в експериментальних групах абсолютну успішність було підвищено на 18,5%, а якісну – на 24%. Наступна перевірка цього підходу в Казахстані (Алматинський гуманітарно-технічний університет, Казахський національний аграрний університет) також дозволила констатувати підвищення академічної успішності: абсолютної – на 21,7%; якісної – на 28,6%. Аналіз перспектив подальших досліджень свідчить, що ПКК може бути застосований при вивченні будь-якого навчального курсу, де використовується тестування та традиційні форми контролю навченості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | методичні підходи | uk_UA |
dc.subject | педагог професійного навчання | uk_UA |
dc.subject | персональний кумулятивний коефіцієнт | uk_UA |
dc.subject | принцип систематичності навчання | uk_UA |
dc.title | ПЕРСОНАЛЬНИЙ КУМУЛЯТИВНИЙ КОЕФІЦІЄНТ ЯК ОСНОВА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
30 Бакатанова В.Б.1 Васильєв І. Б.2.pdf | 464,37 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.