Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5550
Назва: ОРГАНІЗАЦІЙНО-КОГНІТИВНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗНЗ В УКРАЇНІ ТА РОЗВИНЕНИХ КРАЇНАХ СВІТУ
Автори: Чеботарьова, І. О.
Ключові слова: Технологія
комунікативна компетентність
компетентнісний підхід
керівник ЗНЗ
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У роботі наведені організаційно-когнітивні аспекти технології формування комунікативної компетентності керівників ЗНЗ в процесі їх професійної підготовки. В ході дослідження нами було обґрунтовано та проаналізовано особливості технологічних аспектів формування комунікативної компетентності керівників ЗНЗ в національній освіті та розвинених країнах (США, Німеччині, Великобританії). Розглянувши світовий та вітчизняний досвід формування комунікативної компетентності, ми дійшли висновку, що нагальна необхідність наявності комунікативної компетентності у керівників ЗНЗ лише починає усвідомлюватися. Все це призводить до того, що студентам-управлінцям доводиться набувати комунікативні вміння переважним чином «природнім» шляхом – поза вищим навчальним закладом. Тоді як, у розвинутих країнах формування комунікативної компетентності є ключовим фактором ефективного навчання. Формування комунікативних навичок відбувається паралельно із засвоєнням фахових знань, базується на когнітивному та риторичному принципах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5550
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29 Чеботарьова І. О.pdf559,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.