Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5550
Title: ОРГАНІЗАЦІЙНО-КОГНІТИВНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗНЗ В УКРАЇНІ ТА РОЗВИНЕНИХ КРАЇНАХ СВІТУ
Authors: Чеботарьова, І. О.
Keywords: Технологія
комунікативна компетентність
компетентнісний підхід
керівник ЗНЗ
Issue Date: 2016
Citation: Чеботарьова І. О. Організаційно-когнітивні аспекти технології формування комунікативної компетентності керівників ЗНЗ в Україні та розвинених країнах світу / І. О. Чеботарьова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 217-226.
Abstract: У роботі наведені організаційно-когнітивні аспекти технології формування комунікативної компетентності керівників ЗНЗ в процесі їх професійної підготовки. В ході дослідження нами було обґрунтовано та проаналізовано особливості технологічних аспектів формування комунікативної компетентності керівників ЗНЗ в національній освіті та розвинених країнах (США, Німеччині, Великобританії). Розглянувши світовий та вітчизняний досвід формування комунікативної компетентності, ми дійшли висновку, що нагальна необхідність наявності комунікативної компетентності у керівників ЗНЗ лише починає усвідомлюватися. Все це призводить до того, що студентам-управлінцям доводиться набувати комунікативні вміння переважним чином «природнім» шляхом – поза вищим навчальним закладом. Тоді як, у розвинутих країнах формування комунікативної компетентності є ключовим фактором ефективного навчання. Формування комунікативних навичок відбувається паралельно із засвоєнням фахових знань, базується на когнітивному та риторичному принципах.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5550
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29 Чеботарьова І. О.pdf559,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.