Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5550
Title: | ОРГАНІЗАЦІЙНО-КОГНІТИВНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗНЗ В УКРАЇНІ ТА РОЗВИНЕНИХ КРАЇНАХ СВІТУ |
Authors: | Чеботарьова, І. О. |
Keywords: | Технологія комунікативна компетентність компетентнісний підхід керівник ЗНЗ |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Чеботарьова І. О. Організаційно-когнітивні аспекти технології формування комунікативної компетентності керівників ЗНЗ в Україні та розвинених країнах світу / І. О. Чеботарьова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 217-226. |
Abstract: | У роботі наведені організаційно-когнітивні аспекти технології формування комунікативної компетентності керівників ЗНЗ в процесі їх професійної підготовки. В ході дослідження нами було обґрунтовано та проаналізовано особливості технологічних аспектів формування комунікативної компетентності керівників ЗНЗ в національній освіті та розвинених країнах (США, Німеччині, Великобританії). Розглянувши світовий та вітчизняний досвід формування комунікативної компетентності, ми дійшли висновку, що нагальна необхідність наявності комунікативної компетентності у керівників ЗНЗ лише починає усвідомлюватися. Все це призводить до того, що студентам-управлінцям доводиться набувати комунікативні вміння переважним чином «природнім» шляхом – поза вищим навчальним закладом. Тоді як, у розвинутих країнах формування комунікативної компетентності є ключовим фактором ефективного навчання. Формування комунікативних навичок відбувається паралельно із засвоєнням фахових знань, базується на когнітивному та риторичному принципах. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5550 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
29 Чеботарьова І. О.pdf | 559,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.