Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5549
Title: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЬЮТОРСЬКОГО СУПРОВОДУ ПІДЛІТКІВ
Authors: Осадча, К.П.
Keywords: тьюторський супровід
учні середньої школи
індивідуальний освітній маршрут
індивідуальна освітня траєкторія
Issue Date: 2016
Citation: Осадча К. П. Особливості організації тьюторського супроводу підлітків / К. П. Осадча // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 211-216.
Abstract: У статті висвітлюються вікові характеристики підлітків, відповідно до яких особливості організації тьюторського супроводу учнів середніх класів набувають специфічних рис. На основі аналізу наукових праць (Ковальова Т.М., Кунаш М.А., Ісакова О.А., Трегубова О.Г. та ін.) у статті розглядаються ці специфічні особливості. Тьюторський супровід в основній школі розуміється як педагогічна діяльність, суть якої полягає в превентивному освоєнні учнем компетенцій, умінь і навичок самостійного планування освітнього і життєвого шляху, формуванні і реалізації індивідуальної освітньої програми, умінь і навичок вирішення проблемних ситуацій. Зазначається, що тьюторська діяльність з учнями середньої школи в основному спрямована на підтримку інтересу до навчання з орієнтацію на вибір групи предметів, що цікавлять, та допрофільну підготовку. З’ясовано, що основними у тьюторській діяльності з учнями середньої школи є діагностичні методики, метод проектів, метод портфоліо, а також такі форми роботи як консультації, тренінги, змагання, навчально-дослідна діяльність.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5549
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28 Осадча К.П..pdf445,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.