Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадча, К.П.-
dc.date.accessioned2017-10-23T08:13:03Z-
dc.date.available2017-10-23T08:13:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОсадча К. П. Особливості організації тьюторського супроводу підлітків / К. П. Осадча // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 211-216.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5549-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються вікові характеристики підлітків, відповідно до яких особливості організації тьюторського супроводу учнів середніх класів набувають специфічних рис. На основі аналізу наукових праць (Ковальова Т.М., Кунаш М.А., Ісакова О.А., Трегубова О.Г. та ін.) у статті розглядаються ці специфічні особливості. Тьюторський супровід в основній школі розуміється як педагогічна діяльність, суть якої полягає в превентивному освоєнні учнем компетенцій, умінь і навичок самостійного планування освітнього і життєвого шляху, формуванні і реалізації індивідуальної освітньої програми, умінь і навичок вирішення проблемних ситуацій. Зазначається, що тьюторська діяльність з учнями середньої школи в основному спрямована на підтримку інтересу до навчання з орієнтацію на вибір групи предметів, що цікавлять, та допрофільну підготовку. З’ясовано, що основними у тьюторській діяльності з учнями середньої школи є діагностичні методики, метод проектів, метод портфоліо, а також такі форми роботи як консультації, тренінги, змагання, навчально-дослідна діяльність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтьюторський супровідuk_UA
dc.subjectучні середньої школиuk_UA
dc.subjectіндивідуальний освітній маршрутuk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЬЮТОРСЬКОГО СУПРОВОДУ ПІДЛІТКІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28 Осадча К.П..pdf445,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.