Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5547
Назва: УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Автори: Дрокіна, А. С.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
інформаційно-методична компетентність
професійна підготовка у педагогічному ВНЗ
підготовка майбутніх учителів
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі підготовки студентів педагогічного ВНЗ в умовах інформатизації освіти. З’ясовано, що інформаційно-методична компетентність є однією з найважливіших складових професійної компетентності педагога,в результаті якої підвищується його інтелектуальний потенціал і конкурентоспроможність. У ході нашого дослідження виявлено, що формування інформаційно-методичної компетентності майбутніх вчителів має проектуватися як відкрита, багатокомпонентна динамічна система, яка інтегрує в собі спеціальну, інформаційну, психолого-педагогічну і предметно-дидактичну підготовку майбутніх фахівців. На основі аналізу потенціалу та дидактичних можливостейінформаційно- комунікаційних технологій обґрунтовано доцільність їх впровадження для підвищення рівня інформаційно-методичної компетентності студентів педагогічного вищого навчального закладу. З’ясовано, що інформаційно-методична компетентність майбутніх учителів формується в інформаційно-освітньому середовищі з використанням ІКТ, а також в умовах безперервної самоосвіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5547
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26 Дрокіна А. С..pdf447,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.