Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5547
Title: УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Authors: Дрокіна, А. С.
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
інформаційно-методична компетентність
професійна підготовка у педагогічному ВНЗ
підготовка майбутніх учителів
Issue Date: 2016
Abstract: Стаття присвячена проблемі підготовки студентів педагогічного ВНЗ в умовах інформатизації освіти. З’ясовано, що інформаційно-методична компетентність є однією з найважливіших складових професійної компетентності педагога,в результаті якої підвищується його інтелектуальний потенціал і конкурентоспроможність. У ході нашого дослідження виявлено, що формування інформаційно-методичної компетентності майбутніх вчителів має проектуватися як відкрита, багатокомпонентна динамічна система, яка інтегрує в собі спеціальну, інформаційну, психолого-педагогічну і предметно-дидактичну підготовку майбутніх фахівців. На основі аналізу потенціалу та дидактичних можливостейінформаційно- комунікаційних технологій обґрунтовано доцільність їх впровадження для підвищення рівня інформаційно-методичної компетентності студентів педагогічного вищого навчального закладу. З’ясовано, що інформаційно-методична компетентність майбутніх учителів формується в інформаційно-освітньому середовищі з використанням ІКТ, а також в умовах безперервної самоосвіти.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5547
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26 Дрокіна А. С..pdf447,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.