Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5544
Назва: ПРОЕКТУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ МОРФОЛОГІЧНОЇ МАТРИЦІ ІННОВАЦІЙНИХ ЕЛЕМЕНТІВ УРОКУ
Автори: Штефан, Л.В.
Ключові слова: алгоритм
інноваційна парадигма
методологічні підходи
морфологічна матриця інноваційних елементів уроку
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Сучасна інноваційна парадигма в освіті значною мірою реалізується за рахунок запровадження у педагогічний процес проектних підходів, які дозволяють цілісно та системно розглянути основні ланки педагогічного процесу. У центрі уваги статті було визначення шляхів проектування сучасного уроку на інноваційній основі у професійно- технічних навчальних закладах. Методологічним підґрунтям до проведення цієї роботи стали когнітивний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно-орієнтований, диференційований, культурологічний підходи та концепція аутопоетичних систем. Серед основних методів, використаних у дослідженні, були метод морфологічного аналізу та прийоми педагогічної техніки, які реалізуються на основі конструктору уроку. Результатом цієї роботи стала адаптація алгоритму застосування методу морфологічного аналізу до умов проектування уроку. На цій підставі було розроблено морфологічну матрицю його інноваційних елементів. Її застосування дозволить перевести проектування уроку у творчу площину, де він розглядатиметься як синергетична система, що весь час знаходиться у динамічному стані.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5544
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23 Штефан Л.В..pdf462,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.