Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтефан, Л.В.-
dc.date.accessioned2017-10-23T07:54:51Z-
dc.date.available2017-10-23T07:54:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШтефан Л. В. Проектувальна діяльність педагога в умовах реалізації морфологічної матриці інноваційних елементів уроку / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 174-179.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5544-
dc.description.abstractСучасна інноваційна парадигма в освіті значною мірою реалізується за рахунок запровадження у педагогічний процес проектних підходів, які дозволяють цілісно та системно розглянути основні ланки педагогічного процесу. У центрі уваги статті було визначення шляхів проектування сучасного уроку на інноваційній основі у професійно- технічних навчальних закладах. Методологічним підґрунтям до проведення цієї роботи стали когнітивний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно-орієнтований, диференційований, культурологічний підходи та концепція аутопоетичних систем. Серед основних методів, використаних у дослідженні, були метод морфологічного аналізу та прийоми педагогічної техніки, які реалізуються на основі конструктору уроку. Результатом цієї роботи стала адаптація алгоритму застосування методу морфологічного аналізу до умов проектування уроку. На цій підставі було розроблено морфологічну матрицю його інноваційних елементів. Її застосування дозволить перевести проектування уроку у творчу площину, де він розглядатиметься як синергетична система, що весь час знаходиться у динамічному стані.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.subjectінноваційна парадигмаuk_UA
dc.subjectметодологічні підходиuk_UA
dc.subjectморфологічна матриця інноваційних елементів урокуuk_UA
dc.titleПРОЕКТУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ МОРФОЛОГІЧНОЇ МАТРИЦІ ІННОВАЦІЙНИХ ЕЛЕМЕНТІВ УРОКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23 Штефан Л.В..pdf462,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.