Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5536
Назва: АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Автори: Кулешова, В.В.
Паюнова, А. В.
Ключові слова: соціальні мережі
майбутні інженери-педагоги
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено актуальній темі «Аналіз впливу чинників соціальних мереж на підготовку майбутніх інженерів-педагогів». У статті представлені результати пілотажного дослідження в Навчально-науковому професійно-педагогічному інституті Української інженерно-педагогічної академії (м. Бахмут) серед студентів 2-го та 3-го курсу. Наведено результати дослідження, які свідчать про залежність майбутніх інженерів-педагогів від соціальних мереж. Визначено, що найпопулярнішою соціальною мережею є «ВКонтакте» та велика частина студентів проводять в соціальних мережах по кілька годин на день. Основними причинами звернення до мережі є можливість швидкого спілкування, пошуку інформації та проведення свого дозвілля. Наведені особливості підготовки майбутніх інженерів педагогів. Досліджені переваги та недоліки впливу соціальних мереж на студентів. Авторами дана рекомендація, щодо шляхів вирішення проблем, пов'язаних з використанням соціальних мереж. Представлені можливості застосування віртуальних соціальних мереж для потреб у вищому навчальному закладі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5536
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15 Кулешова В.В., Паюнова А. В..pdf475,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.