Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5536
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулешова, В.В.-
dc.contributor.authorПаюнова, А. В.-
dc.date.accessioned2017-10-23T07:18:45Z-
dc.date.available2017-10-23T07:18:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5536-
dc.description.abstractДослідження присвячено актуальній темі «Аналіз впливу чинників соціальних мереж на підготовку майбутніх інженерів-педагогів». У статті представлені результати пілотажного дослідження в Навчально-науковому професійно-педагогічному інституті Української інженерно-педагогічної академії (м. Бахмут) серед студентів 2-го та 3-го курсу. Наведено результати дослідження, які свідчать про залежність майбутніх інженерів-педагогів від соціальних мереж. Визначено, що найпопулярнішою соціальною мережею є «ВКонтакте» та велика частина студентів проводять в соціальних мережах по кілька годин на день. Основними причинами звернення до мережі є можливість швидкого спілкування, пошуку інформації та проведення свого дозвілля. Наведені особливості підготовки майбутніх інженерів педагогів. Досліджені переваги та недоліки впливу соціальних мереж на студентів. Авторами дана рекомендація, щодо шляхів вирішення проблем, пов'язаних з використанням соціальних мереж. Представлені можливості застосування віртуальних соціальних мереж для потреб у вищому навчальному закладі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмайбутні інженери-педагогиuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15 Кулешова В.В., Паюнова А. В..pdf475,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.