Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5531
Title: РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ АПРОБАЦІЇ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Authors: Дегтярьова, Г. А.
Keywords: ІК-компетентність
концептуальна модель
спостереження
компоненти ІК-компетентності
види і форми діяльності
курсовий і міжкурсовий періоди
Issue Date: 2016
Citation: Дегтярьова Г. А. Результати експериментальної апробації концептуальної моделі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти / Г. А. Дегтярьова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 69-78.
Abstract: Сучасне інформаційне суспільство потребує компетентних у галузі ІКТ педагогів. Це спонукало до дослідження теоретичних і методичних основ розвитку ІК- компетентності вчителів і розробки концептуальної моделі розвитку цієї компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти. Протягом 2012–2016 рр. ця модель проходила апробацію у Харківській академії неперервної освіти та ще в семи закладах післядипломної педагогічної освіти. Діяльність піддослідних (по 364 вчителя-філолога в експериментальній і контрольній групах) із розвитку власної ІК- компетентності вивчалася в оточенні, наближеному до повсякденного життя, у звичних для них видах та формах діяльності в курсовий і міжкурсовий періоди. Дослідження спиралося на комплекс методів (теоретичних, емпіричних і методів математичної статистики), використання яких дозволило виявити ефективність запровадження в систему післядипломної освіти концептуальної моделі розвитку ІК-компетентності вчителів філологічних дисциплін. У статті розглянуто отримані результати спостереження за впливом участі вчителів-філологів у цих формах і видах діяльності на розвиток і ступінь вияву компонентів ІК-компетентності. Дійшли висновку, що рівень ІК- компетентності зростатиме, якщо в системі післядипломної освіти навчання вчителів- філологів у галузі ІКТ побудувати за розробленою нами моделлю.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5531
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10 Дегтярьова Г. А..pdf624,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.