Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5531
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дегтярьова, Г. А. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-23T06:54:27Z | - |
dc.date.available | 2017-10-23T06:54:27Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Дегтярьова Г. А. Результати експериментальної апробації концептуальної моделі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти / Г. А. Дегтярьова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 69-78. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5531 | - |
dc.description.abstract | Сучасне інформаційне суспільство потребує компетентних у галузі ІКТ педагогів. Це спонукало до дослідження теоретичних і методичних основ розвитку ІК- компетентності вчителів і розробки концептуальної моделі розвитку цієї компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти. Протягом 2012–2016 рр. ця модель проходила апробацію у Харківській академії неперервної освіти та ще в семи закладах післядипломної педагогічної освіти. Діяльність піддослідних (по 364 вчителя-філолога в експериментальній і контрольній групах) із розвитку власної ІК- компетентності вивчалася в оточенні, наближеному до повсякденного життя, у звичних для них видах та формах діяльності в курсовий і міжкурсовий періоди. Дослідження спиралося на комплекс методів (теоретичних, емпіричних і методів математичної статистики), використання яких дозволило виявити ефективність запровадження в систему післядипломної освіти концептуальної моделі розвитку ІК-компетентності вчителів філологічних дисциплін. У статті розглянуто отримані результати спостереження за впливом участі вчителів-філологів у цих формах і видах діяльності на розвиток і ступінь вияву компонентів ІК-компетентності. Дійшли висновку, що рівень ІК- компетентності зростатиме, якщо в системі післядипломної освіти навчання вчителів- філологів у галузі ІКТ побудувати за розробленою нами моделлю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ІК-компетентність | uk_UA |
dc.subject | концептуальна модель | uk_UA |
dc.subject | спостереження | uk_UA |
dc.subject | компоненти ІК-компетентності | uk_UA |
dc.subject | види і форми діяльності | uk_UA |
dc.subject | курсовий і міжкурсовий періоди | uk_UA |
dc.title | РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ АПРОБАЦІЇ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
10 Дегтярьова Г. А..pdf | 624,52 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.