Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5527
Назва: КОМПЛЕКСНИЙ МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ
Автори: Бондаренко, Т.С.
Ключові слова: моніторинг
якість електронних освітніх ресурсів
оцінювання якості
критерії оцінювання
моніторингові дослідження
проект
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається організація моніторингу якості на основі процесного підходу, при якому спостереження за якістю ресурсів здійснюється за трьома напрямками: якість реалізації проекту, якість процесу і якість результату їх використання. Враховуючи багатовимірний характер якості електронних освітніх ресурсів її оцінювання запропоновано здійснювати спираючись на використання ієрархічної моделі якості. На верхньому рівні цієї моделі, яка побудована у відповідності з процесним підходом до менеджменту якості, розташовані напрямки моніторингу якості. На наступному рівні ієрархії моделі для оцінювання якості освітніх ресурсів використовуються критерії оцінювання (дидактична якість проекту, методична якість проекту и т. і.). Критерії визначаються показниками, які в свою чергу вимірюють властивості (атрибути) ресурсу. Розглядаються принципові можливості вимірювання показників якості ресурсу у ході моніторингових досліджень. Для оцінювання їх значень пропонується використовувати наступні методи: вимірювальний, реєстраційний, розрахунковий та експертний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5527
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6 Бондаренко Т.С..pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.