Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5527
Title: | КОМПЛЕКСНИЙ МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ |
Authors: | Бондаренко, Т.С. |
Keywords: | моніторинг якість електронних освітніх ресурсів оцінювання якості критерії оцінювання моніторингові дослідження проект |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Бондаренко Т. С. Комплексний моніторинг якості електронних освітніх ресурсів / Т. С. Бондаренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 32-44. |
Abstract: | У статті розглядається організація моніторингу якості на основі процесного підходу, при якому спостереження за якістю ресурсів здійснюється за трьома напрямками: якість реалізації проекту, якість процесу і якість результату їх використання. Враховуючи багатовимірний характер якості електронних освітніх ресурсів її оцінювання запропоновано здійснювати спираючись на використання ієрархічної моделі якості. На верхньому рівні цієї моделі, яка побудована у відповідності з процесним підходом до менеджменту якості, розташовані напрямки моніторингу якості. На наступному рівні ієрархії моделі для оцінювання якості освітніх ресурсів використовуються критерії оцінювання (дидактична якість проекту, методична якість проекту и т. і.). Критерії визначаються показниками, які в свою чергу вимірюють властивості (атрибути) ресурсу. Розглядаються принципові можливості вимірювання показників якості ресурсу у ході моніторингових досліджень. Для оцінювання їх значень пропонується використовувати наступні методи: вимірювальний, реєстраційний, розрахунковий та експертний. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5527 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6 Бондаренко Т.С..pdf | 1,5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.