Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5524
Title: ФІЛОСОФСЬКІ ЗАСАДИ КОНЦЕПЦІЇ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Authors: Бардус, І. О.
Keywords: закони діалектики
філософські категорії
інформаційні технології
фундаменталізація
професійна діяльність
професійна підготовка
Issue Date: 2016
Abstract: Одна із проблем підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій у вищих навчальних закладах пов’язана із низьким рівнем здатності студентів до швидкої адаптації до нових умов та самостійного оволодіння новими технологіями. Розв’язати цю проблему дозволить фундаменталізація освіти на основі універсальних загальнометодологічних знань і вмінь. У статті на основі законів діалектики та філософських категорій визначено філософські засади концепції фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. В основу концепції покладено три взаємозалежні вихідні положення: фундаменталізація – умова ефективної підготовки; фізико-технічні, математико-інформатичні та філософсько- методологічні навчальні дисципліни – фундаментальні для професійної підготовки ІТ- фахівців; системна диференціація й інтеграція фундаментальних та технічних знань – умова продуктивної професійної діяльності. Доведено необхідність розроблення методичної системи фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців на основі концепції системної диференційно-інтегративної фундаменталізації дисциплін комп’ютерного спрямування.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5524
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3 Бардус І. О..pdf587,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.