Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5524
Название: ФІЛОСОФСЬКІ ЗАСАДИ КОНЦЕПЦІЇ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Авторы: Бардус, І. О.
Ключевые слова: закони діалектики
філософські категорії
інформаційні технології
фундаменталізація
професійна діяльність
професійна підготовка
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): Одна із проблем підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій у вищих навчальних закладах пов’язана із низьким рівнем здатності студентів до швидкої адаптації до нових умов та самостійного оволодіння новими технологіями. Розв’язати цю проблему дозволить фундаменталізація освіти на основі універсальних загальнометодологічних знань і вмінь. У статті на основі законів діалектики та філософських категорій визначено філософські засади концепції фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. В основу концепції покладено три взаємозалежні вихідні положення: фундаменталізація – умова ефективної підготовки; фізико-технічні, математико-інформатичні та філософсько- методологічні навчальні дисципліни – фундаментальні для професійної підготовки ІТ- фахівців; системна диференціація й інтеграція фундаментальних та технічних знань – умова продуктивної професійної діяльності. Доведено необхідність розроблення методичної системи фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців на основі концепції системної диференційно-інтегративної фундаменталізації дисциплін комп’ютерного спрямування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5524
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3 Бардус І. О..pdf587,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.