Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5516
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Автори: Паюнова, А. В.
Ключові слова: адаптація
інженер-педагог
першокурсники
аспекти адаптації
Інтернет-проект
система навчання
вищій інженерно-педагогічний навчальний заклад
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено актуальній темі «Теоретичні засади адаптації студентів- першокурсників до умов навчання у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі». Розглянута специфіка інженерно-педагогічної освіти. В статті визначено три головних аспекти адаптації першокурсника в умовах навчання у вищому інженерно- педагогічному навчальному закладі. Автором проведено дослідження в Навчально- науковому професійно-педагогічному інституті Української інженерно-педагогічної академії (м. Бахмут) серед студентів-першокурсників. Наведено результати пілотного дослідження, які свідчать про труднощі адаптації студентів першого курсу навчання. Визначено систему психолого-педагогічних заходів для прискорення адаптації першокурсників. У статті запропоновано шляхи прискорення адаптація першокурсників до системи навчання у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі. Автор особливу увагу приділяє Інтернет-проекту, як засобу адаптації студентів першого курсу до системи навчання у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5516
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48.pdf387,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.