Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5516
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Authors: Паюнова, А. В.
Keywords: адаптація
інженер-педагог
першокурсники
аспекти адаптації
Інтернет-проект
система навчання
вищій інженерно-педагогічний навчальний заклад
Issue Date: 2016
Citation: Паюнова А. В. Теоретичні засади адаптації студентів першокурсників до умов навчання у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі / А. В. Паюнова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 350-355.
Abstract: Дослідження присвячено актуальній темі «Теоретичні засади адаптації студентів- першокурсників до умов навчання у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі». Розглянута специфіка інженерно-педагогічної освіти. В статті визначено три головних аспекти адаптації першокурсника в умовах навчання у вищому інженерно- педагогічному навчальному закладі. Автором проведено дослідження в Навчально- науковому професійно-педагогічному інституті Української інженерно-педагогічної академії (м. Бахмут) серед студентів-першокурсників. Наведено результати пілотного дослідження, які свідчать про труднощі адаптації студентів першого курсу навчання. Визначено систему психолого-педагогічних заходів для прискорення адаптації першокурсників. У статті запропоновано шляхи прискорення адаптація першокурсників до системи навчання у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі. Автор особливу увагу приділяє Інтернет-проекту, як засобу адаптації студентів першого курсу до системи навчання у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5516
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf387,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.