Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5516
Title: | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ |
Authors: | Паюнова, А. В. |
Keywords: | адаптація інженер-педагог першокурсники аспекти адаптації Інтернет-проект система навчання вищій інженерно-педагогічний навчальний заклад |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Паюнова А. В. Теоретичні засади адаптації студентів першокурсників до умов навчання у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі / А. В. Паюнова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 350-355. |
Abstract: | Дослідження присвячено актуальній темі «Теоретичні засади адаптації студентів- першокурсників до умов навчання у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі». Розглянута специфіка інженерно-педагогічної освіти. В статті визначено три головних аспекти адаптації першокурсника в умовах навчання у вищому інженерно- педагогічному навчальному закладі. Автором проведено дослідження в Навчально- науковому професійно-педагогічному інституті Української інженерно-педагогічної академії (м. Бахмут) серед студентів-першокурсників. Наведено результати пілотного дослідження, які свідчать про труднощі адаптації студентів першого курсу навчання. Визначено систему психолого-педагогічних заходів для прискорення адаптації першокурсників. У статті запропоновано шляхи прискорення адаптація першокурсників до системи навчання у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі. Автор особливу увагу приділяє Інтернет-проекту, як засобу адаптації студентів першого курсу до системи навчання у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5516 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.