Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5507
Назва: СУЧАСНИЙ СТАН СФОРМОВАНОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
Автори: Морквян, І. В.
Ключові слова: інтелектуальні вміння
студенти
природничо-математичні дисципліни
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті зазначена необхідність сформованості інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики для постійного саморозвитку та самовдосконалення у професійній діяльності. У ході дослідження наведено розуміння сутності понять «інтелектуальні вміння», «інтелектуальні вміння вчителя інформатики», «формування інтелектуальних умінь учителів інформатики». Зазначена важлива роль природничо-математичних дисциплін у процесі фахової підготовки майбутніх учителів інформатики, вивчення яких сприяє створенню на заняттях умов для ефективної інтелектуальної праці, розвитку у студентів інтелектуальних умінь, необхідних для створення освітніх програмних засобів при вивченні зазначених дисциплін. Серед компонентів інтелектуальних умінь особистості виділено такі: мотиваційний, гностично-діяльнісний та компетентнісно-особистісний та представлено їх зміст та структурні складники. Підґрунтям для розробки діагностичного інструментарію вивчення рівнів сформованості інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики визначено такі критерії, як мотиваційний, змістовий та оцінно- результативний та зазначені відповідні показники. Зазначено, що критерії та показники розглядаються як ознаки сформованості інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики, що слугують для визначення їх готовності до творчої професійної діяльності. Отже, серед показників сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності виокремлено низький, середній, достатній та високий рівні, наведено їхній опис та характеристика студентів, що відповідають визначеним рівням. Визначено отримані результати дослідження та причини ситуації, що склалася, наведено подальші напрями проведення дослідження
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5507
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40.pdf303,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.