Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5507
Title: СУЧАСНИЙ СТАН СФОРМОВАНОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
Authors: Морквян, І. В.
Keywords: інтелектуальні вміння
студенти
природничо-математичні дисципліни
Issue Date: 2016
Citation: Морквян І. В. Сучасний стан сформованості інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики / І. В. Морквян // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 294-299.
Abstract: У статті зазначена необхідність сформованості інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики для постійного саморозвитку та самовдосконалення у професійній діяльності. У ході дослідження наведено розуміння сутності понять «інтелектуальні вміння», «інтелектуальні вміння вчителя інформатики», «формування інтелектуальних умінь учителів інформатики». Зазначена важлива роль природничо-математичних дисциплін у процесі фахової підготовки майбутніх учителів інформатики, вивчення яких сприяє створенню на заняттях умов для ефективної інтелектуальної праці, розвитку у студентів інтелектуальних умінь, необхідних для створення освітніх програмних засобів при вивченні зазначених дисциплін. Серед компонентів інтелектуальних умінь особистості виділено такі: мотиваційний, гностично-діяльнісний та компетентнісно-особистісний та представлено їх зміст та структурні складники. Підґрунтям для розробки діагностичного інструментарію вивчення рівнів сформованості інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики визначено такі критерії, як мотиваційний, змістовий та оцінно- результативний та зазначені відповідні показники. Зазначено, що критерії та показники розглядаються як ознаки сформованості інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики, що слугують для визначення їх готовності до творчої професійної діяльності. Отже, серед показників сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності виокремлено низький, середній, достатній та високий рівні, наведено їхній опис та характеристика студентів, що відповідають визначеним рівням. Визначено отримані результати дослідження та причини ситуації, що склалася, наведено подальші напрями проведення дослідження
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5507
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf303,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.