Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5506
Title: | АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ МІЖ МОТИВАЦІЙНИМИ КОМПОНЕНТАМИ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ ВНЗ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
Authors: | Кравець, О.О. |
Keywords: | навчальна та професійна мотивація психологічні особливості мотив досягнення мотив самоідентифікації |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Кравець О. О. Аналіз взаємозв’язків між мотиваційними компонентами та психолого-педагогічними особливостями студентів інженерних ВНЗ при навчанні іноземних мов / О. О. Кравець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 288-293. |
Abstract: | Здійснено аналіз типів навчальної та професійної мотивації, які впливають на активізацію навичок студентів до вивчення іноземної мови. Методом соціологічного опитування студентів інженерних спеціальностей немовного ВНЗ першого та другого курсів виявлені найбільш активні мотиваційні компоненти, розглянуті та проаналізовані типи психологічних мотивів, установлена взаємозалежність між психологічним станом студента та видами його мотивації і впливу цього зв’язку на кінцеву діяльність. Проведено порівняльний аналіз відповідей студентів на питання анкети після проведення експерименту, якій враховував найбільш значущі для студента види мотивації і включав методичний матеріал, використаний на занятті з іноземної мови з урахуванням мотиваційних компонентів та психологічних особливостей студентів. Запропоновані типи академічної діяльності у вищому навчальному закладі, які дадуть можливість мотивувати студентів немовних ВНЗ із низьким рівнем знань іноземної мови до вивчення предмету і розуміння його необхідності в майбутній сфері діяльності. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5506 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.