Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5506
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравець, О.О. | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-10T11:21:53Z | - |
dc.date.available | 2017-05-10T11:21:53Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Кравець О. О. Аналіз взаємозв’язків між мотиваційними компонентами та психолого-педагогічними особливостями студентів інженерних ВНЗ при навчанні іноземних мов / О. О. Кравець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 288-293. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5506 | - |
dc.description.abstract | Здійснено аналіз типів навчальної та професійної мотивації, які впливають на активізацію навичок студентів до вивчення іноземної мови. Методом соціологічного опитування студентів інженерних спеціальностей немовного ВНЗ першого та другого курсів виявлені найбільш активні мотиваційні компоненти, розглянуті та проаналізовані типи психологічних мотивів, установлена взаємозалежність між психологічним станом студента та видами його мотивації і впливу цього зв’язку на кінцеву діяльність. Проведено порівняльний аналіз відповідей студентів на питання анкети після проведення експерименту, якій враховував найбільш значущі для студента види мотивації і включав методичний матеріал, використаний на занятті з іноземної мови з урахуванням мотиваційних компонентів та психологічних особливостей студентів. Запропоновані типи академічної діяльності у вищому навчальному закладі, які дадуть можливість мотивувати студентів немовних ВНЗ із низьким рівнем знань іноземної мови до вивчення предмету і розуміння його необхідності в майбутній сфері діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | навчальна та професійна мотивація | uk_UA |
dc.subject | психологічні особливості | uk_UA |
dc.subject | мотив досягнення | uk_UA |
dc.subject | мотив самоідентифікації | uk_UA |
dc.title | АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ МІЖ МОТИВАЦІЙНИМИ КОМПОНЕНТАМИ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ ВНЗ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
39.pdf | 311,21 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.