Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравець, О.О.-
dc.date.accessioned2017-05-10T11:21:53Z-
dc.date.available2017-05-10T11:21:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКравець О. О. Аналіз взаємозв’язків між мотиваційними компонентами та психолого-педагогічними особливостями студентів інженерних ВНЗ при навчанні іноземних мов / О. О. Кравець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 288-293.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5506-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз типів навчальної та професійної мотивації, які впливають на активізацію навичок студентів до вивчення іноземної мови. Методом соціологічного опитування студентів інженерних спеціальностей немовного ВНЗ першого та другого курсів виявлені найбільш активні мотиваційні компоненти, розглянуті та проаналізовані типи психологічних мотивів, установлена взаємозалежність між психологічним станом студента та видами його мотивації і впливу цього зв’язку на кінцеву діяльність. Проведено порівняльний аналіз відповідей студентів на питання анкети після проведення експерименту, якій враховував найбільш значущі для студента види мотивації і включав методичний матеріал, використаний на занятті з іноземної мови з урахуванням мотиваційних компонентів та психологічних особливостей студентів. Запропоновані типи академічної діяльності у вищому навчальному закладі, які дадуть можливість мотивувати студентів немовних ВНЗ із низьким рівнем знань іноземної мови до вивчення предмету і розуміння його необхідності в майбутній сфері діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнавчальна та професійна мотиваціяuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливостіuk_UA
dc.subjectмотив досягненняuk_UA
dc.subjectмотив самоідентифікаціїuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ МІЖ МОТИВАЦІЙНИМИ КОМПОНЕНТАМИ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ ВНЗ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf311,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.