Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5504
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ВПЛИВ В УПРАВЛІННІ ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ |
Автори: | Бурбига, В. А. |
Ключові слова: | психолого-педагогічний вплив керівник навчального закладу педагогічний колектив управління |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Бурбига В. А. Психолого-педагогічний вплив в управлінні педагогічним колективом: теоретичні аспекти / В. А. Бурбига // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 275-281. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена одному з важливих напрямків реформування освіти в Україні - створенню умов для професійної діяльності педагогічних працівників та забезпеченню їх високого статусу в суспільстві. Це вимагає сьогодні від адміністрації навчального закладу спрямувати всі зусилля на реалізацію соціально-психологічних функцій управління, що має на меті створення сприятливого соціально-психологічного мікроклімату, формування необхідного для продуктивної роботи педагогічного колективу, колективу однодумців, які пліч-о-пліч розв’язують складну проблему – формування особистості. У зв’язку з цим виникає необхідність розробки нових підходів, технологій та механізмів управління навчальними закладами. У статті доведено, що найбільш важливими в діяльності керівника навчального закладу є такі психолого-педагогічні методи впливу, як переконання, вимога, критика, заохочення і примус. Наголошується, що ефективність застосування методів заохочення і покарання визначається вмінням керівника враховувати педагогічні принципи стимулювання: визначеності, справедливості, своєчасності та гласності. У статті зазначається, що вибір конкретного методу або прийому залежить насамперед від умов, в яких цей метод застосовується, тобто від управлінської ситуації. Звертається увага на те, що вміння оперувати методами впливу складається і формується насамперед у досвіді керівника навчального закладу, в особистій управлінській практиці, але вихідним моментом цього є знання керівниками всього діапазону і різноманітності методів психолого-педагогічного впливу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5504 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
37.pdf | 312,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.