Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5504
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ВПЛИВ В УПРАВЛІННІ ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ
Автори: Бурбига, В. А.
Ключові слова: психолого-педагогічний вплив
керівник навчального закладу
педагогічний колектив
управління
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бурбига В. А. Психолого-педагогічний вплив в управлінні педагогічним колективом: теоретичні аспекти / В. А. Бурбига // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 275-281.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одному з важливих напрямків реформування освіти в Україні - створенню умов для професійної діяльності педагогічних працівників та забезпеченню їх високого статусу в суспільстві. Це вимагає сьогодні від адміністрації навчального закладу спрямувати всі зусилля на реалізацію соціально-психологічних функцій управління, що має на меті створення сприятливого соціально-психологічного мікроклімату, формування необхідного для продуктивної роботи педагогічного колективу, колективу однодумців, які пліч-о-пліч розв’язують складну проблему – формування особистості. У зв’язку з цим виникає необхідність розробки нових підходів, технологій та механізмів управління навчальними закладами. У статті доведено, що найбільш важливими в діяльності керівника навчального закладу є такі психолого-педагогічні методи впливу, як переконання, вимога, критика, заохочення і примус. Наголошується, що ефективність застосування методів заохочення і покарання визначається вмінням керівника враховувати педагогічні принципи стимулювання: визначеності, справедливості, своєчасності та гласності. У статті зазначається, що вибір конкретного методу або прийому залежить насамперед від умов, в яких цей метод застосовується, тобто від управлінської ситуації. Звертається увага на те, що вміння оперувати методами впливу складається і формується насамперед у досвіді керівника навчального закладу, в особистій управлінській практиці, але вихідним моментом цього є знання керівниками всього діапазону і різноманітності методів психолого-педагогічного впливу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5504
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf312,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.