Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5504
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБурбига, В. А.-
dc.date.accessioned2017-05-10T11:13:48Z-
dc.date.available2017-05-10T11:13:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБурбига В. А. Психолого-педагогічний вплив в управлінні педагогічним колективом: теоретичні аспекти / В. А. Бурбига // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 275-281.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5504-
dc.description.abstractСтаття присвячена одному з важливих напрямків реформування освіти в Україні - створенню умов для професійної діяльності педагогічних працівників та забезпеченню їх високого статусу в суспільстві. Це вимагає сьогодні від адміністрації навчального закладу спрямувати всі зусилля на реалізацію соціально-психологічних функцій управління, що має на меті створення сприятливого соціально-психологічного мікроклімату, формування необхідного для продуктивної роботи педагогічного колективу, колективу однодумців, які пліч-о-пліч розв’язують складну проблему – формування особистості. У зв’язку з цим виникає необхідність розробки нових підходів, технологій та механізмів управління навчальними закладами. У статті доведено, що найбільш важливими в діяльності керівника навчального закладу є такі психолого-педагогічні методи впливу, як переконання, вимога, критика, заохочення і примус. Наголошується, що ефективність застосування методів заохочення і покарання визначається вмінням керівника враховувати педагогічні принципи стимулювання: визначеності, справедливості, своєчасності та гласності. У статті зазначається, що вибір конкретного методу або прийому залежить насамперед від умов, в яких цей метод застосовується, тобто від управлінської ситуації. Звертається увага на те, що вміння оперувати методами впливу складається і формується насамперед у досвіді керівника навчального закладу, в особистій управлінській практиці, але вихідним моментом цього є знання керівниками всього діапазону і різноманітності методів психолого-педагогічного впливу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний впливuk_UA
dc.subjectкерівник навчального закладуuk_UA
dc.subjectпедагогічний колективuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ВПЛИВ В УПРАВЛІННІ ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
37.pdf312,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.