Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5501
Title: СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ
Authors: Фрицюк, В. А.
Keywords: готовність
майбутні фахівці
професійний саморозвиток
готовність до професійного саморозвитку
Issue Date: 2016
Citation: Фрицюк В. А. Сутнісні характеристики готовності майбутніх фахівців до професійного саморозвитку / В. А. Фрицюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 374-383.
Abstract: У ході дослідження розкрито поняття готовності в межах різних підходів – особистісного та функціонального. Наголошено на стратегічній меті системи фахового зростання педагогічних і науково-педагогічних працівників, що передбачає забезпечення умов для їхнього безперервного професійного розвитку і саморозвитку, формування відповідних потреб, що може бути досягнуто шляхом реалізації низки тактичних цілей, названих у статті. Окреслено сутнісні характеристики готовності майбутніх фахівців до професійного саморозвитку, як здатності студента здійснювати цілеспрямовану рефлексивну діяльність, повʼ язану з проектуванням і реалізацією якісних змін своєї особистості й реалізувати на практиці свій суб’єктний досвід у галузі професійного самовизначення та самореалізації на основі усвідомленої саморегуляції своєї навчально- професійної діяльності. Критеріями готовності визначено: ціннісне усвідомлення професійного саморозвитку; інтегративно-теоретична підготовка; практично-операційна підготовка, сформованість практичних умінь і навичок стосовно професійного саморозвитку; спрямованість на самоаналіз, самооцінку власного професійного саморозвитку.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5501
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf1,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.