Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5501
Название: СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ
Авторы: Фрицюк, В. А.
Ключевые слова: готовність
майбутні фахівці
професійний саморозвиток
готовність до професійного саморозвитку
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У ході дослідження розкрито поняття готовності в межах різних підходів – особистісного та функціонального. Наголошено на стратегічній меті системи фахового зростання педагогічних і науково-педагогічних працівників, що передбачає забезпечення умов для їхнього безперервного професійного розвитку і саморозвитку, формування відповідних потреб, що може бути досягнуто шляхом реалізації низки тактичних цілей, названих у статті. Окреслено сутнісні характеристики готовності майбутніх фахівців до професійного саморозвитку, як здатності студента здійснювати цілеспрямовану рефлексивну діяльність, повʼ язану з проектуванням і реалізацією якісних змін своєї особистості й реалізувати на практиці свій суб’єктний досвід у галузі професійного самовизначення та самореалізації на основі усвідомленої саморегуляції своєї навчально- професійної діяльності. Критеріями готовності визначено: ціннісне усвідомлення професійного саморозвитку; інтегративно-теоретична підготовка; практично-операційна підготовка, сформованість практичних умінь і навичок стосовно професійного саморозвитку; спрямованість на самоаналіз, самооцінку власного професійного саморозвитку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5501
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
52.pdf1,21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.