Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5499
Title: | АНДРАГОГІЧНІ ОСНОВИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СЛУХАЧІВ ПІСЛЯДИПЛОМНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ |
Authors: | Посохова, І.С. |
Keywords: | андрагогіка післядипломна освіта самостійна робота слухачів етапи організації самостійної роботи самооцінка знань виконання самостійної роботи самооцінка умінь виконання самостійної роботи |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Посохова І. С. Андрагогічні основи самостійної роботи слухачів післядипломних закладів освіти / І. С. Посохова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 247-253. |
Abstract: | Спираючись на провідні положення андрагогіки (пріоритетність самостійної навчально-пізнавальної діяльності слухачів; індивідуалізація навчання, що надає можливість створювати індивідуальну програму навчання; елективний підхід, вибіркове ставлення до навчання; розвиток освітніх потреб слухача; усвідомлення слухачем своїх дій з організації процесу навчання), у статті висвітлено основи організації самостійної роботи дорослих, яка здійснюється поетапно. Визначено зміст і результати таких етапів організації самостійної роботи, як діагностика готовності слухача до її виконання, планування, створення умов для реалізації процесу, самостійне виконання роботи слухачем, оцінювання та корекція навчальних досягнень. Розроблено для слухачів анкети самооцінки знань про те, як виконувати самостійну роботу на репродуктивному, пізнавально-пошуковому та творчому рівнях пізнавальної активності та самостійності, а також сформованості вмінь її виконання (формулювати мету, самостійно управляти, контролювати, корегувати виконання, оцінювати результати). Анкети можуть бути використані на всіх етапах організації самостійної роботи. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5499 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.