Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5499
Название: АНДРАГОГІЧНІ ОСНОВИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СЛУХАЧІВ ПІСЛЯДИПЛОМНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
Авторы: Посохова, І.С.
Ключевые слова: андрагогіка
післядипломна освіта
самостійна робота слухачів
етапи організації самостійної роботи
самооцінка знань виконання самостійної роботи
самооцінка умінь виконання самостійної роботи
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): Спираючись на провідні положення андрагогіки (пріоритетність самостійної навчально-пізнавальної діяльності слухачів; індивідуалізація навчання, що надає можливість створювати індивідуальну програму навчання; елективний підхід, вибіркове ставлення до навчання; розвиток освітніх потреб слухача; усвідомлення слухачем своїх дій з організації процесу навчання), у статті висвітлено основи організації самостійної роботи дорослих, яка здійснюється поетапно. Визначено зміст і результати таких етапів організації самостійної роботи, як діагностика готовності слухача до її виконання, планування, створення умов для реалізації процесу, самостійне виконання роботи слухачем, оцінювання та корекція навчальних досягнень. Розроблено для слухачів анкети самооцінки знань про те, як виконувати самостійну роботу на репродуктивному, пізнавально-пошуковому та творчому рівнях пізнавальної активності та самостійності, а також сформованості вмінь її виконання (формулювати мету, самостійно управляти, контролювати, корегувати виконання, оцінювати результати). Анкети можуть бути використані на всіх етапах організації самостійної роботи.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5499
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
34.pdf326,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.