Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5494
Название: ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Авторы: Бобрикова, Ю.С.
Ключевые слова: формування
інженер-педагог
майбутній фахівець
комунікативність
компетентність
культура
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються питання, пов'язані з формуванням комунікативної компетентності інженерів-педагогів у процесі її педагогічної діяльності. Описані теоретичні формування комунікативної компетентності інженерів-педагогів, схарактеризованокритерії і рівні професійно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів та обґрунтовано актуальність проблеми формування професійноїкомпетентності інженера-педагога, яка обумовлена постійною трансформацією соціального досвіду, реконструкцією сфер освіти, появою всіляких різновидів авторських педагогічних систем, зміною рівня запитів соціуму до фахівця. Розкрито сутність і структуру професійно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів, особливості комунікативного показника в професійній підготовці інженерів-педагогів, організаційно-педагогічні умови, що сприяють формуванню професійно-комунікативної компетентності в майбутніх інженерів-педагогів, функціїтадеякіелементипрофесійної діяльності інженера-педагога, що є основними аспектами у формуванні професійної компетентності особистості в процесі навчання у вищому навчальному закладі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5494
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
29.pdf317,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.