Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5494
Title: ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Бобрикова, Ю.С.
Keywords: формування
інженер-педагог
майбутній фахівець
комунікативність
компетентність
культура
Issue Date: 2016
Citation: Бобрикова Ю. С. Формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі педагогічної діяльності / Ю. С. Бобрикова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 213-218.
Abstract: У статті розглядаються питання, пов'язані з формуванням комунікативної компетентності інженерів-педагогів у процесі її педагогічної діяльності. Описані теоретичні формування комунікативної компетентності інженерів-педагогів, схарактеризованокритерії і рівні професійно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів та обґрунтовано актуальність проблеми формування професійноїкомпетентності інженера-педагога, яка обумовлена постійною трансформацією соціального досвіду, реконструкцією сфер освіти, появою всіляких різновидів авторських педагогічних систем, зміною рівня запитів соціуму до фахівця. Розкрито сутність і структуру професійно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів, особливості комунікативного показника в професійній підготовці інженерів-педагогів, організаційно-педагогічні умови, що сприяють формуванню професійно-комунікативної компетентності в майбутніх інженерів-педагогів, функціїтадеякіелементипрофесійної діяльності інженера-педагога, що є основними аспектами у формуванні професійної компетентності особистості в процесі навчання у вищому навчальному закладі.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5494
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf317,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.