Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5484
Title: | ВИКОРИСТАННЯ ПОСІБНИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ ДИСЦИПЛІНАМ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
Authors: | Добровольська, А. М. |
Keywords: | навчальні посібники ІТ-компетентність принципи особистісно зорієнтований підхід структурні блоки частини структурного блоку модель функції |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Добровольська А. М. Використання посібників у процесі навчання майбутніх лікарів і провізорів дисциплінам природничо-наукової підготовки / А. М. Добровольська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 129-141. |
Abstract: | Стаття присвячена вивченню питання використання авторських навчальних посібників у процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ- компетентності) майбутніх лікарів і провізорів, котрі вивчають дисципліни природничо- наукової підготовки (ДПНП). Акцентовано увагу на принципах, які використовувались під час укладання цих посібників, а також зазначено особливості їх особистісного орієнтування в процесі формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців. Сфарактеризовано структурні блоки, з яких складаються розроблені і запроваджені для навчання ДПНПпосібники. Акцентовано увагу на тому, що кожний з цих структурних блоків у свою чергу складається зі стабільної, заданої варіативної і поточної варіативноїчастин. Було встановлено, що створені посібники можна розглядати як комплексну інформаційно-діяльнісну модель освітнього процесу, яка реалізується в межах методичної системи формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів під час їх навчання ДПНП. Схарактеризовано функції розроблених посібників, які реалізуються під час формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців у процесі навчання ДПНП. З’ясовано, що використання зазначених посібників у процесі навчання ДПНП забезпечує ефективне формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів, котра адекватна сучасним вимогам до їх фахової діяльності в інформаційному суспільстві. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5484 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.