Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5484
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Добровольська, А. М. | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-10T09:46:58Z | - |
dc.date.available | 2017-05-10T09:46:58Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Добровольська А. М. Використання посібників у процесі навчання майбутніх лікарів і провізорів дисциплінам природничо-наукової підготовки / А. М. Добровольська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 129-141. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5484 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню питання використання авторських навчальних посібників у процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ- компетентності) майбутніх лікарів і провізорів, котрі вивчають дисципліни природничо- наукової підготовки (ДПНП). Акцентовано увагу на принципах, які використовувались під час укладання цих посібників, а також зазначено особливості їх особистісного орієнтування в процесі формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців. Сфарактеризовано структурні блоки, з яких складаються розроблені і запроваджені для навчання ДПНПпосібники. Акцентовано увагу на тому, що кожний з цих структурних блоків у свою чергу складається зі стабільної, заданої варіативної і поточної варіативноїчастин. Було встановлено, що створені посібники можна розглядати як комплексну інформаційно-діяльнісну модель освітнього процесу, яка реалізується в межах методичної системи формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів під час їх навчання ДПНП. Схарактеризовано функції розроблених посібників, які реалізуються під час формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців у процесі навчання ДПНП. З’ясовано, що використання зазначених посібників у процесі навчання ДПНП забезпечує ефективне формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів, котра адекватна сучасним вимогам до їх фахової діяльності в інформаційному суспільстві. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | навчальні посібники | uk_UA |
dc.subject | ІТ-компетентність | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.subject | особистісно зорієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | структурні блоки | uk_UA |
dc.subject | частини структурного блоку | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | функції | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ПОСІБНИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ ДИСЦИПЛІНАМ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 423,36 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.