Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5484
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДобровольська, А. М.-
dc.date.accessioned2017-05-10T09:46:58Z-
dc.date.available2017-05-10T09:46:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДобровольська А. М. Використання посібників у процесі навчання майбутніх лікарів і провізорів дисциплінам природничо-наукової підготовки / А. М. Добровольська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 129-141.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5484-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню питання використання авторських навчальних посібників у процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ- компетентності) майбутніх лікарів і провізорів, котрі вивчають дисципліни природничо- наукової підготовки (ДПНП). Акцентовано увагу на принципах, які використовувались під час укладання цих посібників, а також зазначено особливості їх особистісного орієнтування в процесі формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців. Сфарактеризовано структурні блоки, з яких складаються розроблені і запроваджені для навчання ДПНПпосібники. Акцентовано увагу на тому, що кожний з цих структурних блоків у свою чергу складається зі стабільної, заданої варіативної і поточної варіативноїчастин. Було встановлено, що створені посібники можна розглядати як комплексну інформаційно-діяльнісну модель освітнього процесу, яка реалізується в межах методичної системи формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів під час їх навчання ДПНП. Схарактеризовано функції розроблених посібників, які реалізуються під час формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців у процесі навчання ДПНП. З’ясовано, що використання зазначених посібників у процесі навчання ДПНП забезпечує ефективне формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів, котра адекватна сучасним вимогам до їх фахової діяльності в інформаційному суспільстві.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнавчальні посібникиuk_UA
dc.subjectІТ-компетентністьuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectособистісно зорієнтований підхідuk_UA
dc.subjectструктурні блокиuk_UA
dc.subjectчастини структурного блокуuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ПОСІБНИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ ДИСЦИПЛІНАМ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
19.pdf423,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.