Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5481
Title: | КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ «ХІМІЧНА РЕАКЦІЯ» |
Authors: | Шапошник, А. М. |
Keywords: | хімічна галузь перспективи розвитку галузі підготовка фахівців формування понять концептуальна модель поняття «хімічна реакція» |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Шапошник А. М. Концептуальна модель формування поняття "хімічна реакція" / А. М. Шапошник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 106-114. |
Abstract: | В статті розглянуто перспективи розвитку хімічної галузі та підприємств. Не зважаючи на достатньо широке коло продукції, що випускається, всі вони можуть бути узагальнені за основним принципом проведення хімічних реакцій та технологій виробництва. Враховуючи сучасні тенденції розвитку галузі визначено необхідність підготовки майбутніх фахівців хімічного профілю та розробки відповідних методик навчання. Проведено аналіз досліджень, що присвячені формуванню понять з хімічної технології та виявлено основні проблеми. Встановлено, що система понять з хімічної технології створює оптимальні умови для розвитку мислення, логіки роздумів, формування наукового світогляду про предмети та явища, встановлення зв’язків між ними, розкриття закономірностей хімічних законів багатьох процесів, явищ, відношень. Теоретично обґрунтовано доцільність використання моделі на основі семантичних ознак для встановлення взаємозв’язку між ознаками хімічної реакції. Розроблено концептуальну модель формування поняття «хімічна реакція», яка містить множини ієрархічних ознак, що репрезентують призначення, структуру, склад, побудову, принципи, механізми дії та функціонування, параметри, характеристики та властивості хімічної реакції. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5481 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.