Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШапошник, А. М.-
dc.date.accessioned2017-05-10T09:38:43Z-
dc.date.available2017-05-10T09:38:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШапошник А. М. Концептуальна модель формування поняття "хімічна реакція" / А. М. Шапошник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 106-114.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5481-
dc.description.abstractВ статті розглянуто перспективи розвитку хімічної галузі та підприємств. Не зважаючи на достатньо широке коло продукції, що випускається, всі вони можуть бути узагальнені за основним принципом проведення хімічних реакцій та технологій виробництва. Враховуючи сучасні тенденції розвитку галузі визначено необхідність підготовки майбутніх фахівців хімічного профілю та розробки відповідних методик навчання. Проведено аналіз досліджень, що присвячені формуванню понять з хімічної технології та виявлено основні проблеми. Встановлено, що система понять з хімічної технології створює оптимальні умови для розвитку мислення, логіки роздумів, формування наукового світогляду про предмети та явища, встановлення зв’язків між ними, розкриття закономірностей хімічних законів багатьох процесів, явищ, відношень. Теоретично обґрунтовано доцільність використання моделі на основі семантичних ознак для встановлення взаємозв’язку між ознаками хімічної реакції. Розроблено концептуальну модель формування поняття «хімічна реакція», яка містить множини ієрархічних ознак, що репрезентують призначення, структуру, склад, побудову, принципи, механізми дії та функціонування, параметри, характеристики та властивості хімічної реакції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectхімічна галузьuk_UA
dc.subjectперспективи розвитку галузіuk_UA
dc.subjectпідготовка фахівцівuk_UA
dc.subjectформування понятьuk_UA
dc.subjectконцептуальна модельuk_UA
dc.subjectпоняття «хімічна реакція»uk_UA
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ «ХІМІЧНА РЕАКЦІЯ»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf352,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.