Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5480
Назва: НАУКОВИЙ ТЕЗАУРУС НАВЧАЛЬНИХ ВИДАНЬ ЯК СТРУКТУРНИЙ ЕЛЕМЕНТ КОНТЕНТУ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ
Автори: Харківська, А. А.
Ключові слова: управління освітнім процесом
навчально-методичні роботи
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Харківська А. А. Науковий тезаурус навчальних видань як структурний елемент контенту управління освітнім процесом / А. А. Харківська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 101-105.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблеми відбору та структурування навчально-методичної літератури, доведено доцільність використання наукового тезаурусу як структурного елементу інформаційного ресурсу управління освітнім процесом при класифікації навчальних видань. Охарактеризовано різновиди та подано класифікацію навчально-методичних робіт; надано стислу методику щодо написання підручників, навчальних, навчально-методичних, методичних посібників, хрестоматій, дидактичних матеріалів, довідників тощо. Використовуючи сучасний науковий тезаурус, автор з’ясовує, що систему навчальних робіт умовно можна розділити на 4 групи: програмно-методичні, навчальні, супровідні,навчально-методичні роботи. Доведено, що використання тезаурусу науково-педагогічними працівниками при класифікації, написанні та структуруваннінавчально-методичних та наукових робіт сприятиме самовдосконаленню науково-педагогічних працівників, підвищенню рівня їхньої компетентності та підвищенню якості управління освітнім процесом
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5480
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf292,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.