Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5480
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХарківська, А. А.-
dc.date.accessioned2017-05-10T09:36:52Z-
dc.date.available2017-05-10T09:36:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5480-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблеми відбору та структурування навчально-методичної літератури, доведено доцільність використання наукового тезаурусу як структурного елементу інформаційного ресурсу управління освітнім процесом при класифікації навчальних видань. Охарактеризовано різновиди та подано класифікацію навчально-методичних робіт; надано стислу методику щодо написання підручників, навчальних, навчально-методичних, методичних посібників, хрестоматій, дидактичних матеріалів, довідників тощо. Використовуючи сучасний науковий тезаурус, автор з’ясовує, що систему навчальних робіт умовно можна розділити на 4 групи: програмно-методичні, навчальні, супровідні,навчально-методичні роботи. Доведено, що використання тезаурусу науково-педагогічними працівниками при класифікації, написанні та структуруваннінавчально-методичних та наукових робіт сприятиме самовдосконаленню науково-педагогічних працівників, підвищенню рівня їхньої компетентності та підвищенню якості управління освітнім процесомuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectуправління освітнім процесомuk_UA
dc.subjectнавчально-методичні роботиuk_UA
dc.titleНАУКОВИЙ ТЕЗАУРУС НАВЧАЛЬНИХ ВИДАНЬ ЯК СТРУКТУРНИЙ ЕЛЕМЕНТ КОНТЕНТУ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15.pdf292,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.