Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5472
Title: | ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСТНОЇ ПАРАДИГМИ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ ЗНЗ |
Authors: | Чеботарьова, І. О. |
Keywords: | компетентність компетенція компетентнісний підхід історичні аспекти керівник ЗНЗ |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Чеботарьова І. О. Історичні аспекти запровадження компетентністної парадигми в процес підготовки керівників ЗНЗ / І. О. Чеботарьова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 39-46. |
Abstract: | У статті наведені історичні аспекти запровадження компетентністного підходу в вітчизняній та зарубіжних системах освіти. В ході дослідження було з’ясовано, що компетентнісно орієнтована освіта пройшла шлях від біхевіористського трактування навчання як вироблення потрібної реакції на стимули до сучасного розуміння його як перманентного формування компетентностей, необхідних для успішного існування в умовах інформаційного суспільства. Було звернуто особисту увагу на зміну змістового наповнення її основних дефініцій, зміни функцій та завдань керівників ЗНЗ у світлі компетентністного підходу до освіти. Ми з’ясували, що науковці різних країн дещо розходяться у трактуванні окремих моментів компетентнісного підходу до освіти, зокрема у тому, що стосується кількості та структури компетентностей, у тому числі і базових. Разом із тим слід зазначити, що останнім часом прослідковується тенденція до уніфікації цих категорій. Проведене дослідження продемонструвало, що модернізація освіти- це безперервний процес. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5472 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.