Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5472
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.date.accessioned2017-05-03T08:54:34Z-
dc.date.available2017-05-03T08:54:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5472-
dc.description.abstractУ статті наведені історичні аспекти запровадження компетентністного підходу в вітчизняній та зарубіжних системах освіти. В ході дослідження було з’ясовано, що компетентнісно орієнтована освіта пройшла шлях від біхевіористського трактування навчання як вироблення потрібної реакції на стимули до сучасного розуміння його як перманентного формування компетентностей, необхідних для успішного існування в умовах інформаційного суспільства. Було звернуто особисту увагу на зміну змістового наповнення її основних дефініцій, зміни функцій та завдань керівників ЗНЗ у світлі компетентністного підходу до освіти. Ми з’ясували, що науковці різних країн дещо розходяться у трактуванні окремих моментів компетентнісного підходу до освіти, зокрема у тому, що стосується кількості та структури компетентностей, у тому числі і базових. Разом із тим слід зазначити, що останнім часом прослідковується тенденція до уніфікації цих категорій. Проведене дослідження продемонструвало, що модернізація освіти- це безперервний процес.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectісторичні аспектиuk_UA
dc.subjectкерівник ЗНЗuk_UA
dc.titleІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСТНОЇ ПАРАДИГМИ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ ЗНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7.pdf337,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.