Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5465
Title: ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Authors: Стонога, А.О.
Keywords: імідж
професійний імідж
педагогічний імідж
педагогічні умови
діяльність майбутнього інженера-педагога
самоімідж
імідж
який сприймається
Issue Date: 2016
Citation: Стонога А. О. Педагогічні аспекти формування професійного іміджу майбутнього інженера-педагога / А. О. Стонога // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 391-395.
Abstract: У статті розглядаються педагогічні аспекти та умови формування професійного іміджу майбутніх інженерів-педагогів. Доведено що, формування іміджу – тривалий і складний процес, успішність якого залежить від умов і технологій формування іміджу, з точки зору педагогіки імідж – цілеспрямовано сформований, інтегральний образ, обумовлений відповідністю внутрішніх і зовнішніх якостей суб’єкта, призначений забезпечити гармонійний взаємовплив цього суб’єкта з навколишнім світом. Являючи собою систему взаємопов’язуючих характеристик фахівця, імідж стає засобом вирішення особистих і професійних проблем. Надбання інженером-педагогом професійного іміджу складає суттєву особистісну і професійну характеристику людини, має глибокий практичний зміст. Виявлено основні принципи, які впливають на формування іміджу майбутнього інженера-педагога, а саме: принцип самовиховання, принцип гармонії візуального образу, принцип комунікативності, принцип саморегуляції і ортобіозу, принцип мовної дії. Проведено аналіз таких типів іміджу, як саме імідж , імідж, який сприймається, бажаний імідж; педагогічних підходів щодо формування професійного іміджу майбутнього інженера-педагога.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5465
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf213,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.