Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5465
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтонога, А.О.-
dc.date.accessioned2017-04-10T07:55:00Z-
dc.date.available2017-04-10T07:55:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСтонога А. О. Педагогічні аспекти формування професійного іміджу майбутнього інженера-педагога / А. О. Стонога // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 391-395.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5465-
dc.description.abstractУ статті розглядаються педагогічні аспекти та умови формування професійного іміджу майбутніх інженерів-педагогів. Доведено що, формування іміджу – тривалий і складний процес, успішність якого залежить від умов і технологій формування іміджу, з точки зору педагогіки імідж – цілеспрямовано сформований, інтегральний образ, обумовлений відповідністю внутрішніх і зовнішніх якостей суб’єкта, призначений забезпечити гармонійний взаємовплив цього суб’єкта з навколишнім світом. Являючи собою систему взаємопов’язуючих характеристик фахівця, імідж стає засобом вирішення особистих і професійних проблем. Надбання інженером-педагогом професійного іміджу складає суттєву особистісну і професійну характеристику людини, має глибокий практичний зміст. Виявлено основні принципи, які впливають на формування іміджу майбутнього інженера-педагога, а саме: принцип самовиховання, принцип гармонії візуального образу, принцип комунікативності, принцип саморегуляції і ортобіозу, принцип мовної дії. Проведено аналіз таких типів іміджу, як саме імідж , імідж, який сприймається, бажаний імідж; педагогічних підходів щодо формування професійного іміджу майбутнього інженера-педагога.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпрофесійний іміджuk_UA
dc.subjectпедагогічний іміджuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectдіяльність майбутнього інженера-педагогаuk_UA
dc.subjectсамоіміджuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectякий сприймаєтьсяuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
52.pdf213,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.