Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5465
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стонога, А.О. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T07:55:00Z | - |
dc.date.available | 2017-04-10T07:55:00Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Стонога А. О. Педагогічні аспекти формування професійного іміджу майбутнього інженера-педагога / А. О. Стонога // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 391-395. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5465 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються педагогічні аспекти та умови формування професійного іміджу майбутніх інженерів-педагогів. Доведено що, формування іміджу – тривалий і складний процес, успішність якого залежить від умов і технологій формування іміджу, з точки зору педагогіки імідж – цілеспрямовано сформований, інтегральний образ, обумовлений відповідністю внутрішніх і зовнішніх якостей суб’єкта, призначений забезпечити гармонійний взаємовплив цього суб’єкта з навколишнім світом. Являючи собою систему взаємопов’язуючих характеристик фахівця, імідж стає засобом вирішення особистих і професійних проблем. Надбання інженером-педагогом професійного іміджу складає суттєву особистісну і професійну характеристику людини, має глибокий практичний зміст. Виявлено основні принципи, які впливають на формування іміджу майбутнього інженера-педагога, а саме: принцип самовиховання, принцип гармонії візуального образу, принцип комунікативності, принцип саморегуляції і ортобіозу, принцип мовної дії. Проведено аналіз таких типів іміджу, як саме імідж , імідж, який сприймається, бажаний імідж; педагогічних підходів щодо формування професійного іміджу майбутнього інженера-педагога. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | імідж | uk_UA |
dc.subject | професійний імідж | uk_UA |
dc.subject | педагогічний імідж | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | діяльність майбутнього інженера-педагога | uk_UA |
dc.subject | самоімідж | uk_UA |
dc.subject | імідж | uk_UA |
dc.subject | який сприймається | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
52.pdf | 213,75 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.