Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5464
Назва: ІНТЕРЕСИ ТА НАМІРИ У СТРУКТУРІ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ
Автори: Спиця-Оріщенко, Н.А.
Ключові слова: професійне самовизначення
професійний інтерес
професійний намір
мотиваційна сфера
мотиваційні компоненти
мотиваційна готовність
мотивація
допрофільна підготовка
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті викладено теоретичний аналіз аспектів мотиваційної готовності учнівської молоді до професійного самовизначення, а саме інтересів та намірів. Окреслене питання розглядається через призму вікових особливостей розвитку учнів у процесі переходу від підліткового до раннього юнацького віку. Виявлена важливість двох показників емоційно- оціночного компоненту готовності школяра до вибору професії та їх зв'язок із мотиваційним колом юної особистості. Розкрито взаємозв’язок понять: професійне самовизначення, професійний інтерес, професійний намір, допрофільне навчання, мотивація, а також зміст, форми реалізації та нормативно-правова база допрофільного навчання в сучасній системі освіти України. Перспективно необхідною умовою оптимального процесу професійного самовизначення визначено формування та розвиток мотиваційних компонентів у учнів. Важливою показана професійна допомога у самопізнанні та саморозвитку, адже однією з передумов успішної самореалізації людини в майбутній професії є узгоджена мотиваційна сфера та професія особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5464
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
51.pdf232,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.