Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5464
Title: ІНТЕРЕСИ ТА НАМІРИ У СТРУКТУРІ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ
Authors: Спиця-Оріщенко, Н.А.
Keywords: професійне самовизначення
професійний інтерес
професійний намір
мотиваційна сфера
мотиваційні компоненти
мотиваційна готовність
мотивація
допрофільна підготовка
Issue Date: 2016
Citation: Спиця-Оріщенко Н. А. Інтереси та наміри у структурі мотиваційної готовності учнівської молоді до професійного самовизначення / Н. А. Спиця-Оріщенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 384-390.
Abstract: У статті викладено теоретичний аналіз аспектів мотиваційної готовності учнівської молоді до професійного самовизначення, а саме інтересів та намірів. Окреслене питання розглядається через призму вікових особливостей розвитку учнів у процесі переходу від підліткового до раннього юнацького віку. Виявлена важливість двох показників емоційно- оціночного компоненту готовності школяра до вибору професії та їх зв'язок із мотиваційним колом юної особистості. Розкрито взаємозв’язок понять: професійне самовизначення, професійний інтерес, професійний намір, допрофільне навчання, мотивація, а також зміст, форми реалізації та нормативно-правова база допрофільного навчання в сучасній системі освіти України. Перспективно необхідною умовою оптимального процесу професійного самовизначення визначено формування та розвиток мотиваційних компонентів у учнів. Важливою показана професійна допомога у самопізнанні та саморозвитку, адже однією з передумов успішної самореалізації людини в майбутній професії є узгоджена мотиваційна сфера та професія особистості.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5464
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51.pdf232,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.