Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5457
Title: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВ ЯК ТВОРЧИХ ОСОБИСТОСТЕЙ
Authors: Бурбига, В. А.
Keywords: інженер-педагог
творча особистість
креативність
активні методи навчання
професійна підготовка
Issue Date: 2017
Abstract: Стаття присвячена шляхам вирішення одного з найважливіших завдань навчання майбутніх інженерів-педагогів – формуванню їх як творчих особистостей, що дозволяє фахівцю стати конкурентоспроможним, адаптуватися в швидко мінливих соціальних умовах і орієнтуватися в інформаційному полі, що все більше розширюється. У статті доведено, що для розвитку якостей, властивих майбутньому інженеру-педагогу як творчій особистості, необхідні не тільки природні задатки, але й спеціально організовані педагогічні умови та дидактичні впливи. Висвітлюється роль викладача в розвитку творчого потенціалу студентів та аналізуються теоретичні засади цього багатоскладового процесу, зокрема під час засвоєння нових, творчих знань, самостійної підготовки до лекцій, практичних занять, виконання дистанційних завдань; активність і самостійність студента в процесі творчої діяльності на аудиторних заняттях, особливо із застосуванням активних методів навчання; формування дослідницьких умінь при написанні доповідей, рефератів, виконанні теоретичних та практичних досліджень для курсових, дипломних робіт та участі у студентських олімпіадах, конкурсах студентських наукових робіт
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5457
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44.pdf228,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.