Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5457
Title: | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВ ЯК ТВОРЧИХ ОСОБИСТОСТЕЙ |
Authors: | Бурбига, В. А. |
Keywords: | інженер-педагог творча особистість креативність активні методи навчання професійна підготовка |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | Стаття присвячена шляхам вирішення одного з найважливіших завдань навчання майбутніх інженерів-педагогів – формуванню їх як творчих особистостей, що дозволяє фахівцю стати конкурентоспроможним, адаптуватися в швидко мінливих соціальних умовах і орієнтуватися в інформаційному полі, що все більше розширюється. У статті доведено, що для розвитку якостей, властивих майбутньому інженеру-педагогу як творчій особистості, необхідні не тільки природні задатки, але й спеціально організовані педагогічні умови та дидактичні впливи. Висвітлюється роль викладача в розвитку творчого потенціалу студентів та аналізуються теоретичні засади цього багатоскладового процесу, зокрема під час засвоєння нових, творчих знань, самостійної підготовки до лекцій, практичних занять, виконання дистанційних завдань; активність і самостійність студента в процесі творчої діяльності на аудиторних заняттях, особливо із застосуванням активних методів навчання; формування дослідницьких умінь при написанні доповідей, рефератів, виконанні теоретичних та практичних досліджень для курсових, дипломних робіт та участі у студентських олімпіадах, конкурсах студентських наукових робіт |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5457 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.